Tuesday, June 28, 2011

continue ..


assalamualaikum ...................

tengok tajuk plesss .. continue okeh . that mean aku nak continue entry lepas punya story keh... dah 3 ary weh.. esok teros masuk hari yang keempat. tapi ape aku rasa sekarang ?? pless laa.. mak sentap nak ! hari ke3 dah nak start meroyan dah neh. naseb baek esok dye dah balek. hope sampai awal la an.

aku tak tahu lah..aq harap neh last time aku lost contact ngn dye. tak sanggup wehh.. ! dah nak mula makan tak kenyang , tidur tak lena , mandi tak basah . macam orang desperate pulak.. agaknye kot. huhu . .

nway, aku tak sabar nak tunggu esok . pless be faster eh ..

okeh la..aku nak charge handfon aku r.. dah 3 ary sejak dye pergi haritu aku tak pernah lagi charge. huhu..punya lah lama bateri aku tahan. kalo tak selalu half day je dah kong. huhu .. aku nak charge coz besok dye nak alek..tak sabar nak tunggu panggilan dari dye :))

so, entry stop sini dulu keh .. c yaa ~

No comments:

Post a Comment