Wednesday, June 29, 2011

2 Benda


assalamualaikum ...

korang ingat hari neh hari ape?? ye..memang pon hari neh hari rabu. tapi ada yang lebih penting pada hari neh taw . taw tak ape dye?? haa.. hari neh 29 Jun 2011 bersamaan 27 Rejab 1432H adalah peristiwa Israk & Mikraj .




ampa taw ape Israk & Mikraj ?? meh skodeng kat sini (KLIK SINI). so ampa2 dah tau la kan..SALAM ISRAK MIKRAJ ye .. moge kita tabah mengharungi hari2 kita kat dunia neh ..amin.


okeh aku sambung lagi ye.. tapi cerita laen lak. sambung cerita dari entry lepas gak neh. mak dah makin sentap neh oi.. tunggu tunggu tak timbul2.. sabar je la mak an. mane batang idong mesej/call tak bunyi2. buat risau je laa budak neh.. hm.. sabor aje laa.

3 ary boleh lah aku tahan.. masok hari yang ke4 neh dah macam laen pulak.. menghilang menunggu..adehh.. btw aku tetap akan tunggu mesej/call dari dye. korang taw ape aku rasa sekarang ?? tau dak ?? mak rasa macam mak single wehh !! mane laki aku pergi tak balek2 . tapi don't worry..mak tak lupa punye.. mak tak single pon. tatap je la muka dye kat lappy,handfon,fb an3.. tu je la mampu anak oi.. giler kaw tak meroyan 4 ary lost contact..waaaa giler3~

*paham2 je la orang tengah meroyan... huhuhu

No comments:

Post a Comment