Tuesday, June 28, 2011

one day more :)


hye peeps .. morning yeah !

rajin pulak aku taip entry sejak dua menjak neh an .. apa sebab ? alaaa.. kalau selalu blogger miss their entry because a busy day right? tapi aku sebaliknya sekarang ..hoho. buhsan deh.. nak hangout tak taw drive, kang hangout kat hospital lak..nyayee karang. huhu. bf?? haa neh la yang aku nak habaq mai kat ampa2. 4 days aku dan dye lost contact. lost bukan apa pon..sebab dye ade camping, so handfon xleh bawak. er..ada pulak cam uh ek? ada la kot.. huhu

so, hari neh ary yang ke-3 dye pergi. tapi esok dye dah balek dah... balek bila aku tak tahu sebab dye first uh lom dapat tentatif program lagi. so terpaksa lah aku tunggu sampai dye contact aku nanti. tak rindu ke? hamboi ..gila kau tak rindu. rindu macam orang gila dah neh taw. haha. takpe sabar la an.. baru 4 hari, belom 4 tahun lagi. sentap mak nakk !!

dengan bangganya aku nak umumkan... aku tak sabar nak tunggu esok. jyeah ! one day more ye arekiss :)) excited lah ! kau ada? tak ada kan... so duk diam2 eh.. aku nak meroyan sorang2. haha. banyak benda yang aku nak share ngn dye after dye alek nanti .

aku harap dye selamat pulang, dan semoga dye berada dalam keadaan yang baek2 je kat sana tu. macamne keadaan dye sebelum pergi, begitu lah jugak keadaan dye pulang nanti. harap2 tak ada apa2 yang berlaku :)

okeh la dear.. that the story behind the title , see u yaa next entry, daaa~



rindu LOL ngan budaq kat ats neh :))

No comments:

Post a Comment