Thursday, June 30, 2011

That Days I'm Waiting :))


dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani :)

korang dah makan lom? haa jangan lewat2 kan makan taw.. nanti saket perot. bila dah saket perot tak leh buat kerja. bila tak leh buat kerja nanti jadi malas. bila jadi malas ......................ape pon tak boleh. hehe melalut tapi reality oke :p

actually patotnye entry aq taip semalam..tapi ter"miss" pulak.. sory ye. tak kesengajaan lorh.. so hari ni nak story mory kat korang about semalam dan hari ni.

semalam kan..kan.. haa. alaa tak yah habaq pon mesti korang dah taw da kalo ikot entry2 lepas aku tu. cenggini cite nye ... ala yang aku dok sibuk meroyan 4 ary tuh sekarang dah tamat dah. tak de lagi dah meroyan rayan . sebabnye budak yang dok cite2 kat ampa sume tu dah selamat pulang. haa..lega mak oi. even dye tak berapa nak sehat, tapi alhamdulillah dye pulang dengan keadaan yang baek :) *sayang mak kat dye nak !

ha ? ape?? eh mestilaaa...!! mak mestilah sukee nak oi. da bole gayut 25 jam taw. kalah si monyet2 yang kat luar sane tu. hehe . ala bukan ape,, melepaskan rindu di telefon je la yang aku dapat. nak jumpa sekarang pon dah jarang.. so korang jangan lah jeles or iri hati or saket aty ngan aku eh eh :)

*even awak saket kan debab, suara awak tetap mengancam..auww! tergode mak ! :p

okeh story semalam dah tamat yee.. happy tak terkata taw. hehe..

ary neh punye story pasal perot aku yang agak tak terkawal. aduhh dye buat hal lah pulak.. saketnye perot aku. giler laah ! nak kata salah makan tak jugak.. ntah ape kena pon tak tahu lah. dok kuar masok "bilik kecik" je. ape aku bole cakap, sabar je laa ...

ha lupe plak nak habaq kat korang korang dan korang.. ary neh 30 Jun 2011 kan kan, alhamdulillah.. genap jugak lah 8 bulan relation aku dengan mr.hubby aku. hope hubungan kitorang kekal sampai bila2..amin :)

okeh la.. sampai sini dulu eh . sambung nanti keh.. nak layan mr.hubby dulu :p hehe bye2..

No comments:

Post a Comment