Wednesday, March 9, 2011

demam :(


hari ni rabu 9Mac2011

kerja kerja kerja
tu je la rutin harian aku sejak praktikal ni..
tapi hari ni aku kerja sambil menikmati nikmat "demam"
huu..sedih kan,,
ntah kenapa tetiba lak aku leh demam
padahal hari tu time musim demam kat rumah aku tak jangkit lak
ni time diorang da baik aku lak baru start demam..
sabar je la..mungkin ni salah satu penghapusan dosa2 kecil aku
aku bersyukur padaMu.

my mr.A dah pesan pergi kerja (hari2) bawak sweater !
so hari ni aku pergi kerja bawak sweater la..uh pon sebab demam kan.. hee,
hari neh aku pakai baju t-shirt lengan panjang dengan seluar biasa plus tudung hitam je. nasib baik la bawak sweater ni.. dapat jugak aku menahan sejuk kat office aku neh.. huhu. tapi memang sejuk gila lah.. aku dah off pon aircon kat tempat aku neh, dan ciap pakai lagi sweater. tu pon still sejuk lagi. nak buat macam mana,, tahan je la. huhu.

dan macam biasa selalu aku memang bawak bekal air dari rumah. nak dijadikan cerita selalu memang tak habis pon air tu. tapi oleh sebab demam ni, air yang aku bawak tu tak sempat lunch da habis.. agak setiap minit asyik teguk je. huhu.. biase la tu orang kurang tenaga. siapa lah nak jaga aku ni kalau bukan diri aku sendiri kan. hm.. sabar je la yang aku mampu.


nanti aku nak minta ubat free kat klinik tempat aku praktikal ni.. so leh la aku minta banyak2 biar cepat sikit baik.. huu tak larat mak nak tahan oi. asyik sroot sroot je.. =.=


oke la tu je nak share.
bye~


p/s: td belek2 fb ehem2..tiba2 tetttt.. hm.. :(

No comments:

Post a Comment