Sunday, March 13, 2011

LOVING day =)



hello..~
rindu giler kat kau lah tahu tak !!
bestnye dapat jumpa ehem2 (mr.A) aku tadi..ngee ^^"
please jeles dengan aku ! haha.

tadi (12.mac.2011) merupakan date kedua aku dengan dia since kitorang praktikal. yups,,sebulan sekali jep jumpa.. nak buat macam mana, masing2 jauh. tu yang rindu aku membuak2 giler kat dia..huhu. even sebulan (padahal sebulan lebih) sekali kitorang baru dapat jumpa, tapi aku tetap happy dan syukur coz dapat see face to face dengan dia =)

tadi aku dengan dia pergi date kat kluang je kat tempat biasa. pagi tu dia amik aku kat rumah nenek aku. jauh la jugak kan dia nak pergi situ..yela first time drive sorang2 pergi rumah nenek aku plus lagi dengan sesatnya.. sabar je la eh awak. hee. then dia jumpa nenek aku and mintak izin bawak aku kuar..wahh gentle la kamo ! :D .

after tu kitorang teruskan perjalanan. kitorang jenjalan dan dia teman aku pergi beli barang. and aku teman dia pergi potong rambut.best sangat2 tadi tau..cian kat dia coz asyik kena buli dengan aku je tadi..cubit, sepak semua 1 pakej aku bagi.hehe. adil la tu kan, selalu aku jep kena buli..tapi today is my day oke =) . alaa.. buli manja2 jep, sayang dia sangat2 oke !

berkepit sana sini sampai tak perasan jam menunjukkan waktu yang sangat aku tak suka. tak puas lagi jumpa dia tau tak ! tak apa lah.. lain kali if panjang umur and ada jodoh kitorang jumpa la lagi. so dia pergi hantar aku balik kat rumah nenek aku. actually time ni aku tengah demam tapi nak jumpa dia punya pasal ahh i don't care baby ! but kesian kat dia coz gara2 aku demam badan dia pulak macam rasa nak demam :( saya mintak maaf awak..

hm rasa sekejap sangat jep jumpa dia tadi. esok dia dah balik melaka.. nanti dapat dengar suara dia SAHAJA kat phone. rindu sesangat la aku nanti kat dia..huwaaaaaaaaaa!!

korang tahu apa yang buat aku rindu sangat kat dia?
ofcos la sebab dia boyfie aku and need to miss him rite. and only his in my lovely heart. really2 love him so damn much !!

tapi ada something yang aku suka sangat kat dia dan buat aku rindu sangat2..

iaitu

|
|
|
V


aku rindu nak dengar suara dia..
aku rindu nak tengok muka dia..
aku rindu dengan senyuman dia..
aku rindu dengan sikapnya yang suka buli aku..
aku rindu dengan usikan dia..
aku rindu nak manja2 dengan dia..
aku rindu rindu dan rindu.

arghhh !!

AKU SANGAT RINDU KAT KAU !


hope lepas ni aku dapat lagi jumpa dia..insyaAllah.

" i'm really2 love you b.
i will loving you till my end breath.
ur heart is my heart too "


p/s: pic tadi da upload kat album..

No comments:

Post a Comment