Thursday, January 6, 2011

suka dye !



nak cerita tentang cerita
huh? apa tu..macam belit2 jek. huhu.. macam ni, aku nak cerita about someone. suka sangat kat dye jugak lah !

tadi masa kuar p jumpa dye, aku skodeng2 pic dye then tanpa segan silu aku dengan selamba mintak one pic dari handphone dye..ngeee~ buat apa nak malu, bukan tak ada hidung pun..wekk ;p dan dye pon tanpa banyak tanya blutooth dengan handphone kesayangan aku. wahh dengan sepantasnya aku tatap pic uh kat handphone aku lak.hehe.


apa?? korang nak tengok pic tu??
tak malu eh..??
*buat apa nak malu, bukan tak ada hidung pon. haha.


pic apa la agaknya tu kan??
meh aku tunjukkan kat korang...



tadaaaa....!




ni lah Mr. A aku berbaju melayu..hehe suka3!! ^^


ha??korang tak suka??
biar la korang suka ke tak bukan aku peduli pon. aku sayang dye! :P


nway, thanks ye awak for pic neh...sy suka sgt2. ;)



p/s : wallpaper picture~



No comments:

Post a Comment