Tuesday, January 4, 2011

..just for u..


er..hm...ehmm..
feeling not good already. i really miss him so much ! =(

to Mr. A :
"awak.. hm hari ni (5hb january 2010) kita akan jumpa for the last day before awak pergi praktikal, lepas ni ntah bila kita jumpa lagi saya pun tak tahu. sy akan sentiasa doakan kebahagiaan dan kesejahteraan untuk awak. awak.. saya gembira dapat jumpa awak before awak berangkat pergi, tapi dalam masa yang sama saya pun rasa sedih sebab terpaksa jauh dengan awak. awak takecare kat sana nanti k dan jangan pernah lupa dengan saya kat sini eh. saya sentiasa rindu kat awak. u always in my heart.. i'm so happy to know about u and i will remember about the 1st time we date as a couple. u're everything to me dear. hm.. awak,, awak jangan gatal2 kat sana oke ! nanti kita contact2 kat sana tau. awak jangan marah kat saya if saya banyak kali call eh.. coz i really miss ur voice. i love u so much dear and really2 miss u. i'm gonna wait u everytime of my life.. "






1 comment: