Friday, January 7, 2011

sukan itu sihat



salam malam yang indah lagi ceria..hehe.

lokasi : kluang only !

oh.. segarnya malam2 ni. sejak aku duk umah aunty aku, tiap malam ada jek plan diorang.. tapi xpe bagos jugak plan diorang tu.


yup ! bersukan..!!
hehe..aku pon pandai bersukan tau jangan ingat aku ni just duk rumah on9 jek 24 jam (haha..macam dah lama join sukan plak aku ni). okeh lah , nak cerita sikit ni.


tadi tepat jam 9 malam aku dengan aunty + uncle + cousin aku sampai diperkarangan "reble" (tu nama tempat aku pergi bersukan) erm..korang tahu ke aku bersukan apa sebenarnya ni? tak ada lah lasak mana pon sukan ni.. just kena guna tangan kaki dan mata sahaja. haha..


badminton ! yeah..dats rite bebeh!!
main just suka2 + dapat kurangkan lemak yang dah bertahun2 bermaharajalela kat badan aku ni ha..haha. penat jugak main ni , berpeluh2 aku dibuatnya.. lepas ni tak payah mandi air paip lagi dah. dah boleh teros mandi peluh..haha.. ;p


lepas bersukan pergi ngeteh kat "sahabat cafe kluang" pulak untuk tambah sedikit tenaga yang telah dicurahkan tadi.. ;)


antara pic yang sempat diambil .......




muka semangat nak bersukan.. haha.




kamilah bakal2 pemain negara ;p




aksi yang sangat berani !
*dah boleh buat frame gantung kat dinding..hehe




muka ini sangat femes lah ! haha




pemain2 harapan negara..haha.




ni lah lawan aku !
hampeh betul...aku tewas ditangan dye =.=




okeh ! muka da penat main
senyum dengan penuh harapan..haha



p/s : harap2 kurang lah berat badan aku nanti..hehe.


No comments:

Post a Comment