Sunday, January 2, 2011

Jam Couple Kami :)



pinn pinn...!!
hye hye hye..salam 1 malaysia =)
lokasi aku sekarang kat rumah aunty & uncle aku (kluang) aku lepak jap kat rumah diorang, petang karang dah nak kena balik rumah nenek aku pulak. aku kena praktikal kat kluang (tempat kerja uncle aku) pasal tu lah aku kena merempat jap kat kluang ni sampai bulan april ni. tapi tak pe, sebab dye best!! tp ade jugak yang tak best sebab time ni lah aku dan Mr. A aku mula berjauhan.. huwaaa!! rindu membuak2 lah nanti..hehe. Mr. A aku memang sekarang tinggal kat kluang (tempat asal aku) tapi time praktikal ni dye dapat kat melaka dan aku pulak kluang. ntah bila dapat jumpa ag pasni tak tahu lah.. just pray to Allah hope walau berjauhan pon relationship kitorang takkan berakhir.amin..

kitorang ada beli jam couple tau..lawaaa(jangan jeles) hehe. actually dah lame beli, tapi tak ada lah lama mana pon. bulan 11 hari tu beli. skodeng2 aku punya mukabuku then terperasan pulak jam tu. nampak cantik + unik jek tu yang terus terpikat.hehe..so, dengan besar hati aku pon buat lah online shopping..dan lastly jam tu sampai jua ke tangan kitorang.




our couple watch :)


yang nampak cantik + unik kat mata aku ialah jam ni stainless steel dan jam ni LED tau warna merah. suka3!! plan nak beli LED biru.. tapi time tu stock habis la..so yang tinggal LED merah je. xpe lah.. dah suka tak boleh nak buat apa kan.. beli je lah.hehe.

aku tahu ramai yang antara korang semua nak ber'online' shopping tapi perasaan takut tu yang menghantui korang. betol tak? aku pon first2 rasa macam tu jugak. tapi hati ni tekad dan yakin boleh percaya je so dengan hati yang rela aku pon try buat online shopping ni.

perhatian kat korang ! kalau korang ada rasa was2 dan baru first time nak try online shopping ni kan, aku sarankan korang beli something yang harganya sikit dulu. contoh yang lower rm100. bukan apa.. takot nanti kang kena tipu pulak (sian kat x-roomate aku kena tipu ber'rat'2 duit dye). dan lagi 1, korang tanya sedetail2 nya mengenai shipping dan barang yang korang beli tu.

rahsia aku yakin bende ni boleh dipercayai ialah dengan tengok dye (owner facebook online shopping) punya friend berapa ramai dan comment dari diorang punya customer. time aku nak beli hari tu walaupon dye tak bagi nombor phone aku tetap nak mintak jugak..(hehe..berhati2 lah katakan) dan aku test lah send messange kat nombor tu mana lah tahu kan nombor yang dye bagi tu wujud atau tak. dan aku dapati ianya tindak balas positif. so dengan ni kerja ber'online' shopping aku akan jadi lebih mudah =)

okeh la.. pesanan dah banyak dibagi. aku nak p usha2 mukabuku aku pulak..hehe.. adios amigos ;)


p/s : 'awak' takecare jam tu baik2 ye.. :) ilysm~



No comments:

Post a Comment