Saturday, January 1, 2011

Award Tahun Baru


wahh..sungguh pantas jari-jemari ni menari2 diatas keyboard ni kan.haha.. actually tadi aku baru jek update entry yang sebelum ni. tiba2 aku dapat tahu aku dapat award..ngee~ nway congrate yeah cik bob ! kerana berjaya menghasilkan award ciptaan sendiri..(tabik2) haha. nak tengok rupa bentuk award tu?? ni lah dye ------->


chantek3!!!

tapi macam biasa jugak.. aku diberi tugas untuk menjawab beberapa soalan. tapi aku dah pernah buat entry tentang soalan yang diberi lah. dye tanya pasal azam baru aku tahun baru ni. so, kepada cik bob..aku minta maaf ye. ni aku bagi link entry azam baru aku tu k.. nak tahu azam baru aku, klik kat sini :)

dengan ni aku nak tag :
semua follower2 aku sebab cik bob kita ni cakap kalau lebih lagi bagus. betol tak cik bob? hehe.

*sebarang pertanyaan mengenai award ni boleh rujuk kat blog bob k..(klik sini)


p/s : cepat2 siapa lagi nak bagi aku award..ngeee~


1 comment: