Thursday, December 30, 2010

Oh Beautiful Blog


kerja aku hari ni cuma blogwalking jek. jalan punya jalan berlari punya berlari.. ter'stop' aku kat teratak blog makcik ayunni sorang ni. aku skodeng2 entry dye, tadaaa... terperasan pulak nama aku kat blog dye. ohh.. rupanya aku kena tag oleh makcik ni.. dye bagi aku award lah..beautiful blog gitu. haha. nway, thanks ya makcik..hehe.


nih la award yang aku dapat tu.. chantek kan ^^ (jangan jeles la..). tapi tak semudah tu jek nak bagi.. ingat free2 dapat ke?? huh..masuk tandas pon kena bayar lagi kan benda ni..huhu . tapi aku bukan kena bayar pe2 pon.. cuma kena jawab beberapa soalan jek. jum layan jawapan kepada sang soalan yang diberi.. ^^


a) bg 1 nickname pd pemberi award
chubby girl

b ) ucapan untuk pemberi award
hope hepy always..dan kurang2 kan lah makan mcd tu, nanti makin chubby pulak..hehe

c ) listkan 6 artis yg korg minat
Jang Geun Suk
Le Hong Ki
Park Shin Hye
Kamal Adli
Heliza Helmi
Maher Zain

d ) Berikan award pada 10 blogger yg blog dier cntek larh pd korg
ala 10 jek ke.. tapi rasa nak bagi kat semua blogger lah. hehe.. awak2 sila lah amek award ni dari saya ye ^^


p/s : selamat beramal..hehe


No comments:

Post a Comment