Thursday, December 30, 2010

Blog Tahun Baru


salam satu malaysia =)
hari ni aku nak buat entry pasal layout blog ni.
ye saya memang suka tukar2 layout. sebab dye best!! haha. layout ni actually baru jek tukar tadi. sempena tahun baru yang akan datang ni kan.. "2011 here i come with a new layout !!" layout pon nak jugak sambut tahun baru kan.hehe nama layout ni 'Gold Disco New Year'. dan macam biasa lah aku cari kat Free Blog Background. kalau korang try nak skodeng2 segala layout boleh klik jek kat situ. tak perlu susah2 aku dah linkkan.. haa baik kan aku?? hahaha..puji diri pulak.


blog tahun baru aku!

tapi aku suka tengok mood jugak kalau nak pilih2 layout ni. ye r, kadang2 tu de yang tak kena dengan tempat, masa dan sewaktu dengannya lah. dan layout ni akan bertahan sampai aku rasa nak tukar mood aku ni. so, nantikan next layout for my luvly blog ni okee ;)
oke lah.. tuh je nak kongsi.. tata titi tutu


p/s :: skodeng mangsa layout seterusnya..


No comments:

Post a Comment