Friday, December 31, 2010

He's Beautiful


He's Beautiful
ohh aku telah jatuh cinta kepada mereka..hehe.

entry ni adalah tajuk bagi salah satu Koreanovela yang telah membuatkan hati aku terpikat kepada hero novela ni.. sape gerangan heronya ek?? jum skroll ke bawah ^^


actor of He's Beautiful


ha.. ni lah hero novela ni.
nama dye Jang Geun Suk yang memegang watak sebagai Hwang Tae kyung. Kalau tengok dari persepsi luaran memang macam berlagak wataknya, tapi hati dye sebenarnya berbunga2 lah..haha. dalam hati ada taman. aku telah jatuh cinta dengan hero ni..auwww.. (nak kawen dgn dye bole tak?)haha.


yang ni pulak heroin dye.. chumel ^^
Park Shin Hye memegang watak sebagai Go Min Nyu. aku suka tengok dye berlakon dalam novela ni. memang kena sangat dengan watak dye uh. jangan tak sangka pulak rupa2nya dye pegang 2 watak dalam novela ni. acting as klon of her brother and herself. suka kat dye jugak lah ;)


Jung Hyong Hwa memegang watak sebagai Kang Shin Woo.
hensem jugak ;)


Lee Hong Ki pula memegang watak sebagai Jeremy.
seorang yang sangat ceria :D

nak tahu novela ni berkisah tentang apa??
korang tengok dan hayati sendiri lah baru korang tahu ^^ hehe..


p/s : tak nafikan aku telah menitiskan airmata suci aku untuk Korea novela ni..huhu




2 comments: