Thursday, March 28, 2013

Rindu

Assalamualaikum.
Hai hai hai korang ! Haaa lama giler kan aku tak update blog ni. Bukan takat bersarang lagi dah. Rasa dah macam lombong sampah kot. Ehh? Hahaha.

Oke. So far alhamdulillah aku masih lagi meneruskan pembelajaran aku dalam bidang Software Engineering ni. Pointer? Oke lah..boleh lah kalau nak buat makan. Hihihi. Aku sekarang dah sem lima oke. Sem berapa?? Sem LIMA ! Haa...senior kau jah ! Tapi tu lah, nama dah senior tapi perangai tak ubah-ubah kot. Belajar malas. Kuikui :p

Balik pada tajuk utama aku sebenarnya rindu giler nak update blog ni. Siap aku wish list lagi if streamyx dah pasang kat rumah, aku nak update blog aku ni. Aku nak kasi cantik bagi sedap sikit mata korang memandang. Ye dak? Hehehe.

So, apa pendapat korang oke ke tidak blog baru ni? Aku rasa oke kot. Hahaha. Now aku rasa dah bole lah nak bernafas sikit bila dah ada internet kat rumah ni. Boleh lah aku update blog Chenta Si Gula Kapas ni hari hari. *ayat poyo. :p

Oke lah korang. Simpan idea for next posting pulak oke.
Bye.
Assalamualaikum ;)





No comments:

Post a Comment