Thursday, March 28, 2013

Hari ini

Assalamualaikum.

Hai ! Korang dah makan belum? Apa dia ? Belom makan lagi ? Oke kalau belum makan pegi lah makan dulu ye, kang sakit perut nanti sape yang susah? Korang jugak kan.

Oke. Tadi sebenarnye aku ade quiz tau, tapi saja je datang lambat hikhik. Bukan ape, take home quiz tp take home pon kena submit before jam 12 tengahari td. Ha ceritanya aku memang tak study ape pon lah dan ngam2 pukul 12 jugak lah aku siapkan quiz tu. Kemain jenuh menyalin ntah betul ke tak. Tp tu belakang cerita lah kan. Huhu.

Lepas je submit quiz tu tadi, roomate aku ajak pegi chanselory dan unit keselamatan sebab nak amek sticker  lekat kt motor dia. Kang tak pasal-pasal kena saman aku jugak yang kena..yelah.. aku pon ride motor dia tu. Tak memasal tengah ride tu aku yang kena haa habes lah duit aku nanti. So after temankan roomate aku tu, aku pon gerak balik rumah sewa. Tapi perut pulak dah pandai berjamming sejak dua tiga ratus menjak ni.  Kitorang pon singgah lah kedai ibu beli makanan sat. Ingat nak beli lauk je tapi memandangkan kelas aku start pukul 2 then masa tu dah pukul 1, so kitorang decide beli nasi sekali. Jimat masa sikit, dan sempat jugak aku update blog ni kan...kan. Hihi.

Ape lagi aku nak cerita ek?

Hurm....

Itu aje kot dulu, sebab aku nak bersiap pegi kelas dah ni. Kelas hari ni tamat jam 9 malam. So apa-apa cerita baru nanti aku akan update lagi. Jumpa lain hari lagi. Bawah ni aku bagi gambar mak jemah siap2 nak pegi kelas td. Oke bye korang..see ya !








No comments:

Post a Comment