Wednesday, December 29, 2010

cepat lah datang !


menunggu.. menanti.. menghitung detik demi detik.. tok tik tok (bunyi jam).. aduhh.. lama lagi ke nak kena tunggu ni ?? cepat2 lah 'kau' datang menghampiri aku.

err.. apa yang aku merepek ni.. haha..
macam2 planning dah aku buat, tinggal tunggu elaun masok jek ni. huhu.. bila la nak masuk dalam mesin aku tu, asyik menunggu jek.. penat lah ! tapi....mesti ada tapi jugak ni. kalau tolak2 nak bayar yuran sem baru mesti tinggal sikit dah kat dalam mesin tu nanti. tak dapat lah aku nak shopping2 lagi. hmm.. takpe lah oke la tu kalau masuk sebelum daftar next sem nanti, tak de r aku terkial2 nak cari duet lagi..huhu.. minta2 elaun masuk cepat ^^ (sama2 doa lah ye) .
okeh lah.. dah abes meroyan.. sambung next entry nanti.. tataaa~


p/s : kalau elaun dah masuk jangan lupa bagitahu aku tau ! :D


No comments:

Post a Comment