Saturday, December 31, 2011

detik terakhir


11.35 malam..


detik ini merupakan detik sejarah pahit getir suka duka kehidupan aku .. aku harap tahun 2011 ini merupakan detik yang menjadi pengajaran dan pengalaman bagi hidup aku untuk aku teruskan hidup pada masa akan datang. 2011 banyak mengajar aku erti kesabaran..juga kebahagiaan. aku hargai segala pengorbanan orang disekeliling aku. terima kasih segalanya ya Tuhan ku.. kau telah mengajar aku erti kehidupan dalam diri aku.

detik 2012 akan muncul tak lama sahaja lagi. aku harap 2012 menjadi yang lebih baik dari tahun 2011. aku harap kebahagiaan mengatasi segala keperitan hidup aku sebelum ni. aku hanya mahukan yang terbaik. ya Allah , Kau berikanlah perlindungan orang disekeliling aku. aku bahagia melihat mereka bahagia walaupun bukan dengan aku. tiada yang lebih membahagiakan selain melihat orang2 yang aku sayang bahagia dengan kehidupannya.

"selamat ulangtahun 2012.. 2011 banyak mengajar aku erti kehidupan sebenar"

No comments:

Post a Comment