Sunday, October 30, 2011

setahun sudah :)



assalamualaikum..

hye korang buat apa tu ? dah makan belom ? mandi ? haa ofkos la dah kan ..
aku baru je makan tadi ..haa baru betol namanya makan malam kan2 hee . tadi aku ngan dak2 rumah (unisel) neh maen masak2 . campak sana campak sini haa jadi la menu kitorang iaitu nasi putih berlauk kan kentang masak sambal dan sardin . giler senang lauk dia . hoho tapi kitorang masak guna rice cooker giteewww ! haa dekat 2 jam laa nak menunggu kan . haha . lama tak?? lama kan.... hehehe.

fyi , hari ni 30.oktober.2011 genap setahun perkenalan aku dengan dia . senang kata anniversary day la kan ! huhu . alhamdulillah ..pejam celik pejam celik lama gak hubungan kitorang ni . minta2 kekal sampai ke akhir hayat ..amin . *doakan kami yee :)

so tadi pagi awal pagi bangun siapkan diri dari rumah ni pergi KL . okay sesungguhnya aku hanya berharap pada teksi dan bas semata2 tuk pergi ke sana . but alhamdulillah semuanya berjalan lancar . kitorang jumpa kat masjid jamek then naek LRT teros g KLCC . okay , seharian hanya disana saja . but segalanya baek-baek sahaja . happy jenjalan ngan dia ..and that first time jugak aku date with long dress plus cardigan . okay tema aku black n white hehe macam black metal lak..huhu . rindu, sayang, kasih, happy dan bermacam2 perasaan aku time tu . rasa macam tak nak bagi lepas je .. hm aku bersyukur sangat2 dan terima kaseh sgt2 padaNya sebab mengenalkan dia pada aku. aku hope hubungan kitorang direstui olehNya dan juga orang tua kitorang..amin *doakan kami juga yee :)

okay guys/babes ! aku selami lagu for the 1st anniversary day kitorang neh dengan lagu sofaz - terasa disyurga . why ? because i love that song so much !! dia punya lirik pon aku suka ! jum dengar sama2 ..tapi korang kena pause/stop dulu la lagu background neh dulu kt bottom page ni . okay !












No comments:

Post a Comment