Saturday, October 22, 2011

rindu setengah mati kat awak


assalamualaikum ..
entry neh aku tak byk nak bebel ke hape ke kt korg
cuma aku rasa nak kongsi perasaan aku pagi neh ngn korg. hm.. jam da kol 1.05 pg. esok 8.30 pagi aku da gerak alek johor tinggalkan unisel neh . hope segala perjalanan aku pada hari ni berjalan dengan lancar . amin..

sebak sedih hiba perasaan aku .. ntah kenapa tetiba aku jadi rindu giler2 kt dia . hm nak nanges pon ade. ya Allah kau kuatkan lah hati dan diri aku ini . aku harap benda2 baek je akn berlaku kt aku . tadi masa aku g makan , aku ada text2 dia . then bila da sampai bilik dia telefon aku . bila dia kata nak tidur so perbualan kitorg stop di situ . aku pon yang belum ngantuk lagi aq try on lappy ..dengar2 lagu kt youtube. then tetiba dengar je 1 lagu neh aku jadi rindu giler kt dia . aku jadi sedih . aq try call dia . dan naseb baek dia angkat . dapat dengar suara dia 2minit je pon da cukup even time tu dia dah tidur .

jap lagi perjalanan aku tuk pulang ke johor . rasa happy sebab before aq gerak dari TBS tu dia akan temankan aku sampai TBS. rindu aku kat dia pun dapat lepas la gak kan . harap esok jadi hari paling happy tuk aku dari sebelum2 neh . aku rasa tak sabar nak tunggu. ya Allah Kau lindungi lah kami ..dan Kau restuilah hubungan kami .

hm ayat entry aku kali neh macam berterabur cket je kan ,,
takpelah yang penting aku paham apa yang aku rasa neh . okeh la korg, aq tgglkan korg ngn 1 lagu yang aku tetiba jadi tak tentu arah tadi . aku out dulu keh .. nytee korg. !









No comments:

Post a Comment