Friday, August 19, 2011

asyik muka kau je !


masa terluang jangan bazirkan sebab susah untuk kita dapatkan masa itu. betol tak? betol la tu..so kalo rasa nak baca post neh baca lah..tak nak bole teros close window tanpa teragak2.okayy.

blogging da makin jarak bagi aku sebab utamanya ialah malas ..ye malas je. ala malas sikit tak pe kan? ari neh tak de lah rajin pon, cuma aku kesian tengok blog neh usang macam tak de tuan yang jaga..kesian kesian kesian. blog pon nak dimanja dibelai2 macam orang gak..biar slalu kemas aje. kalo tak, tak de sape pon nak pandang, yea same rite?

so let's me story sikit la tuk penuhkan entry neh.....

aku sebenarnya bosan..boring, yup BOSAN ! BORING !
dah macam puteri je aku neh..tak pernah kuar rumah, terperuk je kat dalam neh. step pink bertayar dua tu pon aku tak bawak2 pon. ala kalo kuar sekalipon aku nak g mana je? kawan2 aku tak de kat cni nak ajak lepak..lain lah tempat lama aku tu petang2 je bosan lesap da aku merayap sana sini. tapi kat sini aku rasa da macam membeku da tak tahu nak buat ape. so korang jangan heran lah kalo nampak asyik2 muka aku je on9 facebook tu. 24jam muka kau je la oi...! hm nak buat macam mana lagi, tu je yang aku boleh buat..bosan taw tak ! sampai da nak termuntah asyik tengok fb uh jek...errr. tv pon aku layan kalo ade cite2 best. kalo xde off je la tv tu.




dalam hati aku neh memang dah lama tertulis perkataan JELES. jeles kat sape pulak lah aku neh kan? hm jeles lah aku kat kawan2 aku yang da further study tu. hm aku neh ntah bila la dapat continue...tunggu tunggu tunggu je la..sabar je la aku. jeles sangat2 weh ! semangat study aku tak kan pudar pon..insyaAllah nanti kalo aku dapat continue study aku nak buat betol2 tak nak maen2.insyaAllah. Ya Allah tolonglah aku..hope rayuan aku tu diterima.hm redha.......

balik2 pagi petang siang malam keje aku on9 saje...tp ade la gak sikit2 tolong mak aku. teman aku sekarang neh lappy silver aku neh je la. tak tahu apa naseb aku kalo lappy neh pon takde. hm..membeku la aku.

apa yang aku boleh cakap sekarang aku dah tak sabar nak study ! nak continue study gak walau ape pon jadi. *okay,,da macam orang gian. kepada korang yang tengah study tu aku nak bagitahu kat korang, korang sangat2 beruntung. dan aku sangat2 jeles ngan korang tau tak !! heuheu...




okay lah..tu je la nak share. so korang da taw kan situasi aku sekarang? yeaaaaa..aku BOSAN ! an other word is BORED ..zzz

pleasss give me some job selain facebook...boleh tak boleh tak ==" I hate to being like this !

hm Kbye,


p/s : handphone aku pon da semakin menjauhi....



No comments:

Post a Comment