Wednesday, June 22, 2011

TAK TAHU


ya Allah ..
kenapalah rasa laen je sejak2 neh .. resah, gelisah, risau, sakit hati, nak marah semua ade. tak tenang rasanye kat diri aku neh. hurm ntah laa... mungkin terlalu risau kat "kau" kot. aku cuba sembunyikan dari "kau" perasaan aku neh..kadang boleh, dan kadang tu tak. tapi yang pasti kalau "kau" tanye aku kenapa? aku akan jawab -tak tahu- . even "kau" paksa aku, aku just boleh cakap yang aku terlalu risau kat "kau"

rindu sangat kat "kau". just for every night, aku akan peluk bear pemberian"kau" sampai aku tertidur. aku tak tahu kenapa hati aku tak tenang..tak tahu ! aku pon tak nak macam neh. tapi apa aku boleh buat ? aku tak henti2 asik pandang jam yang terlekat kat dinding tu je. dari pagi sampai ke malam, sampai ke aku tidur ... cuma tuk tunggu panggilan dari "kau" je. kadang tu aku tak dapat tahan, before tidur aku mesti tak sengaja do a something.. tanpa paksaan. "kau" pon tahu maksud aku kan ?

aku cuma berharap perasaan neh hilang jauh dari aku. sebabnye aku tak sanggup lagi nak tahan. bukan niat aku nak buat "kau" risau. cuma aku tak tahu apa yang aku perlu buat. nak busy kan diri buat benda laen ? dah try..still same. tak kan hari2 nak macam neh je ? tak boleh tak boleh.

mungkin after aku dah sambung blaja nanti insyaAllah aku boleh. aku tak yakin, tapi aku akan berusaha. amin..

please wake up arekiss !!

No comments:

Post a Comment