Friday, May 20, 2011

Ingin Itu Ini


haloha !
nak cite ape ek ? tak nak cite ape2 lah cume nak cakap2 je..hee. cuti sekolah da nak dekat kan kan kan, so what plan u guys ? meh cecite kat aku. gaya macam aku yang paling bahagia plak cuti sekolah neh kan even da lama habeskan waktu muda2 sekolah dulu .. hee.

cop3! tapi bukan tu yang aku nak cakap tuk entry neh pon cume nak bagi mukadimah je..hee. untungnya kalau tiba2 duit datang menggunung kat depan mata kan kan =.= (berangan aja laa) huhu. duit MARA pon xlama lagi da stop, adoy x merasa lagi lah duit free masuk tiap2 bulan. kena saving neh.. nak itu nak ini senang nanti kalau ada duit ye dak? waa sekarang money first la. apa2 nak buat pon mesti kena ada duit. ala macam nak masuk toilet tu pun nak kena pakai duit. cekik darah pulak kan.. da la kita bayar pastu toilet tu bukan nye nak bersih kan pun.. masuk pon buat sakit aty jep . eh melalut pulak aku..huhu..


bestnyer kalau dapat mandi duit macam gambar kat atas tu kan ?

okeh lah, straight to the titik . hee
aku tak bole tunggu nak dpt duit ujung bulan neh sebenarnya.. excited la jugak kan. ala mesti lah ada sebab why excited sesangat neh. er nak taw ke sebab ape? meh aku cecite. aku plan nak beli macam2.. tapi niat memang nak simpan duit tu buat kawen ngan Mr.Hubby.. haha, berangan lagi ;)

but the first thing yang aku nak beli ialah....JUMPSUIT !! yeah,, long jumpsuit bole dipakai bila2 aje..korang taw tak ape rupa jumpsuit tu ? meh ceskodeng ... macam pic kat bawah neh ye adeq2 ....


ha macam neh la jumpsuit tu..aku suka color neh, macam ala2 dolu2 kan..hee


tapi aku suka yang patern macam neh..cool je kan ^^"

ha tu la jumpsuit yang aku tak sabar nak beli, ala tak kesah la nak cakap aku da ketinggalan ke apa, yang penting aku nak jugak :p . haish MARA, cepat lah masukkan duit.. den da tak sabar da neh.. nak itu nak ini. bole la bole lah eh eh..hee.

p/s: jenjalan dengan Mr.Hubby pakai camneh oke tak ?

No comments:

Post a Comment