Sunday, May 22, 2011

GoodBye..........


Morning !!

22 May 2011 .... ya, tu tarikh kite untuk ary neh, topik yang nak dibincangkan pada ary neh ialah....... perpisahan . mukadimah macam nak buat syarahan pulak.hehe

perasaan sedih, gembira, suka, duka sume ade ary neh . tapi lebih kepada sedih :( . ary neh aku dah nak balek rumah parents aku kat kota dah, sunyi la aku lepas neh sebab rindu kat Mr.Hubby aku nanti T_T nak jumpa dah jauh. ntah bila dapat jumpa lagi pon aku tak tahu T_T . but now aku still lagi kat kluang tempat Mr.Hubby aku tu. maybe petang siket baru aku gerak pulang .. tak leh jumpa dia ary neh la sebab dye tengah kerja . so tak jumpa lah..last jumpa pon isnin lepas tu je. after neh bertemankan gambar dye dekat handset dan lappy kesayangan aku neh je la .. aduh rindu rindu rindu .




to Mr.Hubby :

awak jaga diri baek2 ye , i will always miss u :)

No comments:

Post a Comment