Thursday, May 19, 2011

awan nano


hye dear, morning ! =)
ehem aku baru saje lepas edit blog lulaby neh .. saje suke2 tak ada keje. adeh da pagi rupenya sampai tak perasan kan,, tahan aje lah mata neh tuk buat bende2 macam neh. tapi kalo suruh study mula lah nak tutup mata neh, jeling pon tak nak taw . huu..

hurm sedih ada, happy pon ada..
nak tahu ape yang happy ? meh cecite..
happy coz adan aku dapat offer interview TM isnin neh . aku pon tumpang gembira untuk dye. hope luck will be side him . gudluck keh B ! i will always support you :)

sedih ? hurm tak nak cite bole tak ? =.=
16 mei lepas last jumpa adan aku..sedih lah. sebab after neh aku da nak pulang ke tempat asal aku. lepas neh mesti lagi jarang jumpa. ntah bila dapat jumpa pon tak tahu tambah dengan adan aku yang dapat offer keje kt KL tu nanti. hm tak pe lah..kalo ada jodoh tak ke mana, ye dak ? redha aje la.. sabar .. huhu. hope bila adan aku comfirm dapat keje sana dye tak lupa kat aku . huhu. syg dye sgt2 lah !

okeh la nak tido . dah lambat sangat neh..kang tak cukop tido, badan aku tak gemok pulak..bising pulak nanti encik AWAN NANO aku tu nanti. hehe .. nwy I LOVE YOU SO MUCH encik awan nano.. wa lebiu lu ketat2 ^^" <3


p/s : i hope i can hug you now :(

No comments:

Post a Comment