Monday, April 11, 2011

Full Of LOVE


assalamualaikum =)

hyep..macamne dengan kerja korang? best tak?
hari ni aku kerja macam tak kerja sebab tak ada kerja
huhu..

tapi penat taw penat penat penat !
sebab tetikus aku maen nyorok2
=.=
gara2 tertinggal tetikus kat rumah,
so kerja hari ni sangat penat + kelam kabut siket.
tak suka laa kalau tak ada benda tu..
sebab benda tu tak ada lah tangan aku kejang jep neh..haish..
ape pon tak boleh..huhu

btw,
aku bukan nak bebel2 sal benda tu

actually aku saja nak bagitahu yang...

sayang aku kat MR. ADAN aku makin membuak2!!
=D
ala membuak2 macam orang buat popcorn kat wayang tu laa..meletop2. haha

after scene malam tadi ,
aku makin tak sabar nak jumpa sang chenta sorang neh taw..
rindu berombak2..hehe,,

xpe2 sabar yee..huhu
just counting 4 days more =)

awak tunggu saya taw !!!
saya tengah kejar awak ;))

remember this eh sygss ...
i will always loving you ..
forever and ever
muahhhhxx!!
=)

No comments:

Post a Comment