Saturday, February 12, 2011

sorry to say

aku nak merepek meraban..tak nak baca close window oke.

malam tadi dan hari ni aku dapat jumpa dengan mr.A aku,alhamdulillah lepas jugak rindu aku kat dia. then malam tadi punya story kitorang date dalam kluang mall je. kitorang pergi dinner kat chicken rice shop dan lepas tu pergi tengok wayang. happy sesangat sebab dapat jumpa dia hari tu yela, dah sebulan lebih tak jumpa kan. lepas habis tengok wayang kitorang teros balik sebab time tu dah pukul 12 malam.

2nd story pulak tadi aku,mr.A dan adik dia keluar jenjalan kat kluang mall..before tu kitorang pergi bekfes kat mcD..plan nak pergi rail coffee tapi ramai sangat orang sampai tak ada space untuk kitorang. lepas bekfes kitorang tuju kat kluang mall. kitorang main bumper car then teman adik mr.A aku pergi cari baju. lepas tu kitorang jalan2 tawaf mall..

ntah la kan..mood aku tiba2 down time tu. gaya aku pon dah macam orang bisu je. ntah apa yang aku fikirkan pon tak tahu lah..but aku rasa aku tahu sebab apa aku jadi macam tu. tak apa lah balqis, not only you in this world. aku harap aku tak pikir lagi bout this prob.

after date with they all, aku date dengan aunty aku pulak. time ni aku try happy2. lama jugak lah kitorang jenjalan..dekat 5 jam kot.huhu. duit habes kat shopping..banyak tak banyak lah aku beli barang tadi. aunty aku kira sekepala jugak dengan aku tu yang aku tak kesah sangat dengan dia. kitorang pergi kluang mall, kluang parade, prime city, and lastly kedai bobot (nama kucing aunty aku). time kat kluang mall tu kitorang singgah kat tempat jual aisbox, tengok2 je tapi tak beli pon..then pergi tengok2 kedai baju. tup2 bekenan lah pulak dan testing baju tu..tapi bila dah pakai hamboi jarang lah pulak,so pulang balik baju tu kat owner kedai tu. aunty aku pon sama..pergi testing2 then bekenan. nak pikir beli or tak beli tu lama betol. last2 tak beli jugak..huhu, jangan menyesal nanti dah ler aunty.hehe.

abaikan diriku yang suda gemoks oke !

nak katakan time aku kuar dengan aunty aku, sume kedai kat mall tu kitorang masuk (kedai baju je). then perot lapar kitoang pergi menjamu selera kat kentucky fried chicken (kfc). makan makan dan makan..kenyang suda~ huhu.

ini namanye donat ikan..haha.

amacam..ada brani nak lawan aku makan?? hehehe

after that kitorang pergi prime city. aunty aku katanya nak beli seluar.tapi test2 je. aku pulak yang tersangkut beli tudung.huhu.. agak lama kat ctu kitorang keluar pergi kluang parade pulak. aku nak cari baju, tapi baju semua biasa je..tak bekenan betol.then beralih pulak beli purse.huhu..duit ohh duit. tak apa lah,benda yang aku beli ni pon bukannya guna sehari je, bila2 guna kan..lagipon memang dah lama nak cari purse baru.then minta pandangan dari aunty aku, aku pon beli lah. dah habes bersukaria kat ctu, last destination iaitu kedai bobot. wahh..time ni aku suka gila, mula tu kononnya suruh aunty aku turun sorang je sebab aku penat. tapi aunty aku suruh turun gak..hm aku pon ikot lah. bila masuk je, hambik kau! kucing parsi,kucing siam,hamster dan seangkatannya semua ada. aku pon men tangkap2 gambar la.hehe.

mereka sayang aku ! ^^

best tau binatang2 ni semua.comel2 pulak tu..auww,,hehe. aunty aku dia kata bobot asyik tido dengan dia, so tilam tu ibarat kena share 2 orang. kalau si bobot tu tido sopan macam aku ni tak apa lah jugak, ni tak..macam orang kekenyangan,terlentang habes. so motifnya aunty aku belikan dia tilam baru..wahh best lah kau bobot. kalau tak tido kat tilam baru tu pon tak tahu nak cakap apa lah..hehe.

after berasmaradana dengan haiwan2 tersebut..kitorang pulang ke rumah. then aunty aku lepak jap kat rumah aku pon pergi mandi. lepas siap semua aku pon on lappy then update entry kat blog ni. so sekarang aku dah penat. nak rehat ye..see next time oke. bbye ...

hasil $$$$ .. XD

p/s: i'm try to get closer with u.. sorry for that moment. my mood still down. and u now dats, i'm really2 miss u now..


No comments:

Post a Comment