Tuesday, February 22, 2011

prepare before date coming soon oke ;) hee


helllllllllllllllllllllooooooooooooooooooooooooo..!!
opss...
assalamualaikum =)
hehe..

hari ni aku kat opis buat kerja macam biasa..
on9 on9 on9.. haha. best kan ?

so entry neh nak buat untuk Mr.A aku
entry about.........................

prepare before date coming soon !
haa..ape yang Mr.A aku kena prepare tu ?? pikir2...

LET's YOUR VOICE TO BE CLOSE WITH MY EAR !

hahaha..ntah ape aku tulis tu agknye..bantai aje la..hehe
actually aku da prepare some song for him.. haa mesti awak (Mr.A) dah tahu apa yang saya nak cakap ni kan?? hehe..

yups!! saya nak awak sumbangkan suara awak yang memang amat merdu tu kat telinga saya in the one room that they all call a karaoke room!! ;)

so hari ni kerja aku search lagu untuk dia..
to awak : saya nak awak karok lagu ni oke..tiada bantahan ! :P
hehe..

1st :

2nd :

3rd :

4th :

5th :

actually banyak lagi tapi lupa la tajuk2 dia..tak apa lah janji ada kan..hehe.. and ni semua wajib tau..yang lain awak pilih sendiri then saya dengar ^^ hehe..

i'm waiting =)

No comments:

Post a Comment