Monday, January 31, 2011

Terima Kasih


hyep hyep =)

assalam ya..waduh2..udah lama dong nggak dibelai sama ini belog, rasa kepingin banget bilangin kisah2 baru sama lor, tapi ya masanya nggak mengijinkan, yaa sabar aja udah la~

haha..copp2!! jangan pikir bukan2 yee,, aku still lagi kerakyatan malaysia. saje je buat loghat macam tu..bak kata Mr.A aku "saja buang tebiat". haha..opss,,anda jangan marah ye, chill sudaa ;)

hey..!!kamu kamu dan kamu dah makan ke belum??haa..belum??ha..oke la tu,kalau belum meh la belanja aku makan sekali..hehehe,,

ohh blog nak update apa ye tuk entry kali ni ?? hm..thinking2!!

haa,,ada perasan apa yang lain tak kat space "Cherita Arekiss Aredan" ni tak?? ada tak?? kalau takda tu hm..tak lama la tu..haha,,(gurau2 saja dong)..

ni haa..mood baru datang lagi,,biasa la kan..banyak sangat mood bermaharajalela, so this time mood aku ialah template baru. yeahh!! template baru der..heuheu~

yang lama punya tu biarkan dia aman bersemadi dalam notepad aku dulu..then yang ni ialah kelahiran baru untuk aku.

hm..hm..tapi tapi tapi kan...hm..

time tukar2 template nih....tangan aku tak sengaja tertekan satu button ni.. hadoyy,, habes hilang semua widget + gadget aku T_T huuuu~
apa boleh buat mak..dah lagu tu..redha je la.. (ayat sadis je..huhu)

tapi tak apa..tak adalah heavy sangat pun masalah tu, even hilang pun aku still boleh cari kat celah2 sesawang2 ni..cuma waste time sikit je la..huhu.

dan hasil blog kami ni belum 100% finish oke, akan mencari lagi bahan2 tambahan tuk rasa macam ikan siakap masak 3rasa..haha. (tetiba lapar pulak..huhu)

okeh done !

2nd story aku ialah nak habaq kat ampa2 sume..yang aku sekarang.....SUDAH GEMOKS!! hahaha.. tapi tapi.. sedih la der coz seluar aku degil taknak masuk lagi kat kaki aku T_T. so dengan rasminya pesanan aku berbunyi....... "Mr.A anda dikehendaki teman saya cari seluar baru oke! hehe" ^^

punca masalah kegemokskan :

1) makcik aku masak dah macam kat hostel (6kali makan).
2) kedietan aku terbatas sebab aku kena wajib makan..tak makan nanti kena marah! heuheu..naseb2~
3) and lastly ialah sebab.. Mr.A aku kuat makan..then segala lemak2 dia telah berpindah kat badan aku (sadis kan..) hehe.."encik jangan marah yee :D"

okeh cukup da kot!

hm,, esok2 sambung lagi la eh..
saja nak membusy2kan diri jap..huhu..

okeh..bubye!! =)



No comments:

Post a Comment