Saturday, December 11, 2010

punca blog aku tergendala


halohaaa dear :)

firstly aku nak minta maaf la ye sebab dah lama tak update blog nih.. bukan apa , nak kata bz uh boleh la.. tapi yang jadi masalah aku sekarang ni line tenet aku tak kuat sangat (dah tua kot)..huhu..
tapi niat nak update tuh memang ada .. cuma tak kesampaian je .
okeh la.. cek nak habaq kat ampa semua.. wahaaa kecek kedah plak an..hehe..

entry yang lepas aku ada bagitahu yang aku ada pergi konvokesyen akak aku kan.. so, entry kali ni aku just nak share pic2 aku time tuh..
aku bukan je pergi konvo akak aku kat uitm shah alam.. tapi ..aku pergi merempat jap kat genting,bukit tinggi dan i-city .. hehe..

meh layan pic2 aku .. sambil2 tuh korang boleh minum kopi ke teh o ke milo .. okeh ! :D


................................................
.................................
..................
.......
..
.


1st pic mestilah aku nak share kat korang time akak aku konvokesyen ..
lokasinye UITM Shah Alam..akak aku graduan degree.
tp sekarang nih pon dia tengah sambung study gak kat U nih gak..
dia ambil master in course perniagaan.. =)

p/s : cuba korang tengok pic kat upper right side corner tuh..hehehe...aku saja sibuk2 nak pakai jubah akak aku,then aku main snap2 lah..hehe..amacam dah ada gaya bakal graduan jugak tak ?? ^^



2nd pic kat bawah ni pulak aku dengan family time kat Bukit Tinggi
sejuk jugak la time kat sini..tp best sgt2 taw ..
rase mcm kat overseas jek..hehe.. ;)



3rd pic ni time we all kat Genting..
nak pergi tempat yang banyak game dtg r sini..macam2 ada woo..hehe
tp dinasihatkan siapa2 yang gayat tuh byk2 kn berdoa dulu oke sebab bila kita ada kat dalam "menatang" tu (cable car) sangat tinggi lah.. dan aku nasihatkan lagi kat korang "jangan pandang bawah" ..haha. :D


4th pic iaitu last destinasi aku ialah I-City...
kat sini banyak pembaziran eletrik taw .. hehe.. warna warni gitu.
lawa sangat2 lah !!
segala pokok, replika binatang, dan banyak lagi lah ..semuanya dihiasi dengan lampu2 yang sangat2 menarik perhatian..woww !!
korang datang sendiri lah baru tahu macam mana rasanya berada kat sini yewhh ;)



haa... tu diaaa... :D
sowey lah kalau aku lambat update blog aku nih.. semuanya berpunca dari atas2 nih la.. hehe..
"exercise kan kaki selagi mampu" betol tak ???
nway,, thx sudi luangkan masa korang untuk blog aku k.. :))
jumpa lagi di lain entry pada waktu yang lain tapi di blog yang sama... dadaaaaaaaaaaaaaaaa~~


1 comment:

  1. arekiss yang gonjeng ..
    sila amek tag ye ..
    tentang bloglarian la ..

    ReplyDelete