Thursday, December 2, 2010

edit foto contest


skodeng punya skodeng..
tiba2 terjumpa pulak contest dari dear Qaseh Dalia Adelia :)
tapi yang ni lain sikit taw .. nih pasal edit mengedit ..
waa.. suke2 ..hehe ;)
so aku dengan rela hati menyahut cabaran tu walaupun aku taw penyertaan nih mesti ramai dan sudah pasti hebat2 kan kan..huhu

okeh lah ye..tak nak bebel panjang2 ..meh aku start ye.


klik disini untuk syarat2 join contest nih :)

tarikh tutup :
31 DISEMBER 2010
pemenang akan diumukan pada
8 JANUARI 2011

untuk contest nih aku pertaruhkan pic aku sendiri


BEFORE



AFTER


pic nih diberi nama
"the colours of the wind"
dan
gambar tu aku edit kat bahagian kepala aku
then aku touch up la apa yang patot..huhu
:)

aku nak tag :

to dear Qaseh~ agak2 sy da lepas syarat blom ye ??



6 comments: