Tuesday, November 30, 2010

arekiss dapat kerja baru !


what ?? arekiss dapat kerja baru ??
waa..bunyi macam best jek dengar kan ..
meh lai lai aku nak cerita ..bikin gempak macam cerita kedai kopi . ;)

dengan serta merta aku nak korang bukak mata luas2 tumpuan terus menerus (tanpa ada iklan) terhadap apa yang aku nak cerita jap lagi ni okeh .

tapi sebelum tuh mestilah ada mukadimah dulu kan
(macam buat karangan pulak)
so dengan ini cerita aku bermula .......

bismillahirahmanirahim ~

firstly..penghargaan diberi kepada ....
*opss..melalut pulak..hehe.

okeh2..siyes lah ni .. jangan marah ye ibu2 bapak2 adik2 akak2 n abang2 semua nanti kena jual
cewwahhh.. haha.

firstly, aku nak bagitahu yang sekarang aku dah kat rumah parents aku
act, aku dah kat sini sejak dari sabtu hari tuh
rindu aku pun dah pulih sikit demi sikit :)

mum.. dad .. i u
*ur daughter miss u so much lah !

BAB 2 ..
(ntah mana datang bab 1 pon aku tak tahu lah)

okeh lah aku nak tanya korang .. korang taw ke sekarang aku tengah buat apa ??
haa..jawab2 jangan tak jawab .. ngeee

aku sekarang cuti sem lah !!!
so apa kita kena buat kalau cuti ??
mestilah bagi kaki kita ni exercise kan .. betol tak betol tak...? yaaa..betol3
*ikot intonasi upin ipin

mesti lah wajib kena jenjalan .. january month aku dah start praktikal.
so bila lagi aku nak berjalan kan...so time ni lah kan.

btw, sebelum ni aku tumpang sekejap kat rumah nenek dan makcik aku kat kluang.
terasa agak lama gak lah aku kat sana tuh
(sejak last day kat bp ari tuh)
if korang nak tahu, tiap2 hari kaki aku nih exercise time merempat kat rumah mereka tuh taw . haha..best2 ..(dapat jumpa chenta hati aku lagi taw .. aww... jangan jeles.hehe)

nway.. sekarang ni aku telah jejakkan kaki kat teratak parents aku
sangat happy lah der ! :D
planning khamis ni aku dengan family nak exercise kat KL ..
apa ?? nak ikot ??
boleh2 .. have money u can fly . haha..

but sekarang nih aku ada kerja taw .. tak main lah duk rumah goyang kaki jek kan ..
korang nak tahu aku kerja apa ??
*mesti macam2 yang korang pikir kat kotak segala kotak korang tuh kan..hehe..


jeng..jeng..jeng !!

...............................
..................
.........
..
.



- mukabuku -


- blogger.com -


haaa..ni lah kerja aku ..so korang dah taw kan
gempak tak ?? mesti gempak giler kan..haha..
tapi aku ambil part tima jek..tak sanggup lah nak buat full time
kang tergendala segala urusan yang lain :D

okeh lah beb .!
wa nak chow dulu .. apa2 hal contact wa kat 2 menatang ni yawh ..

chow chin chaw !


p/s : belum bersedia lagi nak kerja betol2 ..huhu



4 comments:

  1. ngek larh kiss niy .siput ! pk an kje bbetol..bru nk mntx blnje ble dpt gaji ..haha

    ReplyDelete
  2. ape ? kereksiput eh .. hehe ..
    eh .. oke pe kire keje gak la uh ..
    cme xde gaji jek .. haha .

    ReplyDelete